SHOP LENTE SALE

VERZENDEN

Hoe kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd? 
Het streven is om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Binnen Nederland is de levertijd maximaal 2  werkdagen. Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per e-mail een track & trace code. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken. Mocht je geen e-mail hebben ontvangen, check dan je spambox of neem contact op.


Wat betaal ik voor het verzenden van mijn bestelling? 
In de onderstaande tabel zie je per land wat de verzendkosten van je bestelling zijn.

Gewicht Prijs Levertijd
Binnen Nederland
Alle bestellingen < €50,- < 23 kg €4,50 1-2 werkdagen
Alle bestellingen > €50,- < 23 kg Gratis 1-2 werkdagen
Belgie
Alle bestellingen < €50,- < 23 kg €7,95 1-3 werkdagen
Alle bestellingen > €50,- < 23 kg Gratis 1-3 werkdagen
Binnen Europa
België, Duitsland, Luxemburg < 23 kg € 7,95 1-3 werkdagen
Engeland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk < 23 kg € 11,95 2-3 werkdagen
Spanje, Portugal, Zweden, Finland, Denemarken, Ierland < 23 kg € 14,95 3-4 werkdagen


*Er kunnen lokale invoerrechten en douanekosten in rekening worden gebracht bij aankomst van de goederen in uw land. Deze kosten zijn voor rekening van de ontvanger van het pakket. Helaas hebben we geen controle over deze kosten en kunnen we u niet vertellen wat de kosten zouden zijn, aangezien het douanebeleid en invoerrechten van land tot land sterk verschillen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of incompleet aankomt?
Hiervoor kun je het beste zo snel mogelijk contact opnemen. Dit doe je door je ordernummer en een foto van de klacht te mailen naar webshop@essiera.nl. 

Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Een reeds gemaakte bestelling kan helaas niet geannuleerd worden, omdat ze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Mocht je toch van je bestelling afzien, kan het verkregen product eenvoudigweg geretourneerd worden. 

Een item of maat is uitverkocht. Is het binnenkort weer verkrijgbaar?
Als een item  of een specifieke maat daarvan niet in de webshop staat of niet klikbaar is, dan is dat item of die maat (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Een uitverkocht item kan nog binnenkomen. Houd dus geregeld de webshop in de gaten of je item weer op voorraad is. 

Houdt er rekening mee dat deze informatie een indicatie is van PostNL en dat we op basis van deze informatie geen exacte levertijd kunnen garanderen. Er kan helaas nog steeds vertraging plaatsvinden vanuit de bezorgdienst door onvoorziene situaties.