• Gratis verzending in NL
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

Veelgestelde vragen 

Problemen bij bestellingen
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te annuleren. Je kan het pakketje retourneren, waarna je een terugbetaling ontvangt. E-mail naar webshop@essiera.nl voor verdere instructies. 

Wat moet ik doen als ik een kapot of verkeerd item ontvang?
Als je een item hebt ontvangen dat beschadigd/verkeerd is door een productiefout, stuur dan een e-mail met een foto en je order-nummer naar webshop@essiera.nl.

Er ging iets mis tijdens het plaatsen van mijn bestelling, hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?
Mocht het bedrag zijn afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Kijk dan eerst even tussen je spam berichten. Misschien is de bevestiging hier tussen beland. Mocht dit niet zo zijn, neem dan even contact op.  

Korting & cadeaubonnen
Kan ik een cadeaubon bestellen?
Je kan voor ieder gewenst bedrag een cadeaubon bestellen bij Essiera. Let op deze is alleen online te besteden! 
Vergeet de code van je cadeaubon niet in te vullen tijdens het afrekenen van je bestelling. Deze kun je invullen in het overzicht van je winkelmandje 'kortingscode' toepassen.

Is het mogelijk dat mijn bestelling ingepakt wordt?
Heb je een cadeautje gekocht voor iemand en wil je het graag laten inpakken, dat kan! Laat dit dan bij het vakje 'opmerkingen' weten, dan zorgen we dat je pakketje leuk wordt ingepakt!

Hebben jullie wel eens acties? 
Ja, volg Essiera op social media voor leuke acties en kortingen! 

Artikelen en voorraad
Ik heb iets leuks gezien op social media, maar ik kan het online niet terugvinden?
Het kan voorkomen dat sommige items nog niet online staan, de webshop wordt nog bijgewerkt.
Ook kan het zijn dat het een sieraad betreft van een oudere collectie die wij niet opnieuw terug op voorraad krijgen.
Reageer of stuur een berichtje via social media over je sieraad.

Hoe weet ik welke ringmaat ik moet bestellen?
In november komt een ringen collectie uit bij Essiera, wil je graag een ring bestellen, maar weet je niet welke maat je nodig hebt,
dan kan via onderstaande link naar onze ringmaat tabel gaan. Hier wordt uitgelegd welke maat je nodig hebt!

Hoe weet ik wanneer er een product weer op voorraad komt?
Wanneer je interesse hebt in een item dat niet meer voorradig is, dan kan je je altijd aanmelden voor de 'back in stock notificatie', je ontvangt dan een e-mail wanneer het item weer voorradig is. Stuur een e-mail met het item wat je graag zou willen hebben.

Hoe kan ik mijn sieraden het beste onderhouden?
Je sieraden zijn je mooiste bezit, hier wil je dan ook zo lang mogelijk plezier van hebben. Daarom is het altijd belangrijk om goed voor je sieraden te zorgen. Klik hier voor de tips.

Ik krijg mijn oorbellen niet dicht, wat moet ik doen?
Wanneer je je oorring oorbellen niet goed dicht krijgt, adviseren wij altijd deze van achteren naar voren in te steken. Zo heb je meer zicht, en is het op die manier makkelijker om de oorbel goed dicht te krijgen. Ook is het altijd even aan te raden om het scharniertje een paar keer open en dicht te doen, zodat dit was soepeler gaat. De scharniertjes zitten in eerste instantie wat vast, om te zorgen dat de oorbellen goed klem zitten om je oorlel.

Ik wil graag samenwerken/promoten
Essiera heeft haar naamsbekendheid grotendeels te danken aan acties en samenwerkingen met bloggers & influencers. Heb jij een groot bereik op social media en lijkt het je leuk een keer samen te werken? Dan kom ik graag met je in contact. Stuur
een e-mail of laat een berichtje achter via Instagram

Verkooppunt worden? 
Heb jij een winkel, webshop of een salon en lijkt het je leuk om Essiera aan het assortiment toe te voegen?  Stuur een e-mail met jouw voorstel, dan kijken we samen naar de mogelijkheden!